Не е нужно да сте спортисти, за да обичате маратонките. Освен че са най-удобния чифт обувки в гардероба ви, те са и най-добрата алтернатива за тренировка в залата или на открито, за разходки, за времето, прекарвано сред природата или в парка с децата и семейството. Но за да изпълнят всички тези функции подобаващо, маратонките на първо време трябва да са наистина качествени. Само тогава, а не когато са със страхотна визия или култова за времето си марка, те ще ви носят необходимото чувство комфорт, свобода на движенията и лекота за всяка следваща крачка.
Съвременният пазар е достатъчно богат и щедър на качествени марки за маратонки. Всеки според собствените си нужди спокойно може да избере своя фаворит и да се придържа към него, ако му носи достатъчно удобство. Проблемът настъпва, когато биваме излъгани и вместо очаквания комфорт, характерен за дадена марка, получаваме поредната имитация. А да попаднем на реплика в днешни дни е повече от възможно. Разочарованието от подобна покупка има както емоционални, така и физически, а дори и финансови измерения. Можем ли да ги избегнем и да се предпазим от фалшификати?
Nike категорично е един от съвременните символи на спорта, активния начин на живот и най-вече комфорта. По официални данни през 2009-та година Nike официално е обявена за най-голямата спортна компания в света. През 2019-та година са изнесени данни, че ежедневно на всяка една секунда по цял свят се продават близо 25 чифта обувки с марката Nike. Това е една малка, почти незначителна част от рекордните постижения на бранда. Истината е, че за сегашното му успешно състояние и популярност може да се говори с часове, с много големи цифри и най-вече с огромни списъци с имена, кланящи се на марката. Но като всяка друга известна компания и Nike си имат своето начало и първи стъпки. А те не са били нито лесни, нито толкова славни. Как е започнало всичко? Каква е историята на Nike? Ако ви е интересно да разберете, останете с нас.
Ако има нещо наистина отличително в Nike от всички останали спортни марки по цял свят, то това е Air технологията им. Тя се появява малко след дебюта на първата серия маратонки собствено производство на американската компания и създава истинска революция… Но не обичайната, траеща седмица, месец или най-много година революция. Air технологията се превръща в емблема не просто на Nike, които уверено се подреждат до тогавашните лидери Puma и adidas, а на комфорта като основна ценност, която следва да създават всички спортни брандове.
Когато плащате с Newpay, всъщност Newpay плаща поръчката ви вместо вас, а вие имате три начина да я платите към тях:
„О-о-о-о-бичам те мила, с бели маратонки и изтъркани джинси…“. Този стар, но златен рефрен не може да бъде забравен и е толкова актуален и днес, защото белите кецове отново са на мода, а дупките и кръпките са основната „декорация“ в съвременните модели дънки. В действителност обаче това са модни тенденции без време. За мнозина те ще са винаги актуални!