Условия за връщане и замяна на стока
ВРЪЩАНЕ И ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА
- Клиентът има право да върне стоката в срок от 14 календарни дни (НЕ работни), считано от датата на получаване, съгласно ЗЗП.
- Стоката трябва да бъде в оригинален търговски вид: неносена, ненарушена, с етикети, без миризми, замърсявания или повреди, в търговския вид, в който е получена, съгласно разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.
- Търговецът има право да откаже приемане или възстановяване на сума при стоки в лош търговски вид, неотговарящи на горното условие. Всички разходи за връщане са за сметка на Клиента.
- При връщане на стоки, Ви съветваме да се свържете на телефонен номер 0889 61 54 61 с наш служител , който да Ви даде подробни инструкции как да процедирате, или да попълните формата ни за връщане.
- "Лотос Спорт" ЕООД се задължава да възстанови на Клиента пълната покупна стойност на стоките не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ съгласно ЗЗП Чл. 55.
ЗАМЯНА
- Замяна е възможна в 14-дневен срок от получаване на пратката.
- При желание за замяна, Клиентът трябва задължително да уведоми Търговеца предварително по имейл или телефон.
- Всички куриерски разходи при замяна са за сметка на Клиента, освен в случаите на грешна или дефектна стока, изпратена от Търговеца.
- Стоката трябва да бъде върната по един от следните начини:
- до адрес: 0889 61 54 61, "Лотос Спорт" ЕООД, гр. Плевен, ул. "Цар Борис III" №5
- до офис на Спиди: "Лотос Спорт" ЕООД, 0889 61 54 61, офис Спиди Център 777
- до офис на Еконт: "Лотос Спорт" ЕООД, 0889 61 54 61, офис Еконт Плевен Възраждане
ГАРАНЦИЯ И РЕКЛАМАЦИЯ
- Всички продукти имат законова гаранция за съответствие с договора съгласно ЗЗП.
- Гаранцията отпада при: неправилна употреба, механични повреди, третиране с неподходящи препарати.
- Всички дрехи имат вътрешни етикети, на които е обозначено как трябва да се третират. Стриктно трябва да се спазват символите за пране, гладене и сушене. Неспазването води до повреда на продукта и отказ от рекламация.
- Камерите и стелките на обувките не подлежат на рекламация, освен ако дефектът не е наличен още при получаването.
В случай на рекламация, Търговецът извършва експертна оценка и запазва правото да откаже приемането ѝ при несъответствие с условията.
