Общи условия
С достъпа до този онлайн магазин/сайт https://lotus-sport.bg,
регистрацията и извършването на поръчка, вие потвърждавате, че сте запознати и
приемате настоящите Общи условия, Декларацията за поверителност и защита
на личните данни, както и Политиката ни за използване на Бисквитки/Cookies. Ако НЕ
ПРИЕМАТЕ тези условия, моля, не използвайте този онлайн магазин. „Лотос Спорт“
ЕООД си запазва правото да променя Общите условия без предварително
уведомление. Актуализираните условия влизат в сила от момента на публикуването
им на сайта.
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Настоящите Общи условия уреждат
взаимоотношенията между „Лотос Спорт“ ЕООД (наричано по-долу „Търговец“), ЕИК
201038415, със седалище и адрес на управление: гр. Плевен, ул. „Цар Борис
III“ №5, и всеки потребител (наричан по-долу „Клиент“), който достъпва,
разглежда или използва уебсайта https://lotus-sport.bg (наричан
по-долу „Сайт“).
- Управител: Цветемира
Михайлова
- Телефон за връзка: +359
889 61 54 61
- Имейл: [email protected]
ЦЕНИ И НАЛИЧНОСТИ
- Всички цени, публикувани
в Сайта, са крайни и включват ДДС.
- Търговецът има право по
всяко време да променя цените на предлаганите продукти без задължение за
предварително уведомяване.
- За всяка поръчка важи
цената, активна към момента на финализиране на поръчката от Клиента.
- Намаленията се обявяват
чрез стара, задраскана цена и нова активна цена.
- При невалидна/изчерпана наличност, Търговецът уведомява Клиента в срок до 1 работен ден чрез телефон или имейл.
- Търговецът не носи отговорност при подадени от Клиента грешни
или непълни данни (адрес, телефон, име).
ПОРЪЧКИ И СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
- Договорът
между Търговеца и Клиента се счита за сключен след финализиране на
поръчката от Клиента чрез Сайта и потвърждение на същата от Търговеца.
- Поръчка може да бъде направена с
или без регистрация. Всяка поръчка се счита за електронно изявление по
смисъла на ЗЕДЕП и поражда правни последици.
- Поръчки се обработват в рамките на
работното време на онлайн магазина/Сайта: понеделник–петък (09:00–17:00),
събота (10:00–14:00), с изключение на официални празници.
- Промени
по вече финализирани поръчки могат да бъдат направени само при изрично
съгласие от страна на Търговеца.
‼️ Търговецът си запазва правото да откаже
изпълнение на поръчка, когато заявеният артикул представлява част от комплект,
серия или сет (например само долнище или горнище), а останалите елементи от
същата серия не са включени в поръчката.
В такъв случай Клиентът ще бъде незабавно уведомен, а ако е
извършено предварително плащане, сумата ще бъде възстановена по банков
път.
ДОСТАВКА
1.
СРОКОВЕ ЗА ИЗПРАЩАНЕ
· Поръчки,
направени до 16:00 часа в дните понеделник-петък, се изпращат на същия ден и се
получават от Клиента на следващия ден, освен в случаите, когато адресът за
доставка е село със специален график на обслужване.
·
Поръчки,
направени до 11:30 часа в събота, се изпращат на същия ден и се получават от
Клиента в понеделник.
·
Поръчки,
направени по време на официални празнични и почивни дни, се изпращат в първия
следващ работен ден за куриерските компании.
·
Работим с куриерски фирми ECONT или SPEEDY.
2. БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Безплатна е доставката на дрехи,
обувки и аксесоари на обща стойност над 169.00 лв./86.41 € до офиси на
Спиди на територията на цялата страната, с изключение на град Плевен. Клиентите
от град Плевен могат да получат пратката си от магазина ни на ул. "Цар
Борис III" №5 или по куриер за тяхна сметка.
3. ОПЦИЯ
ПРЕГЛЕД И ТЕСТ ПРЕДИ ЗАПЛАЩАНЕ
Клиентът винаги получава опция за
безплатен преглед и тест преди заплащане. Изключение са продуктите на EA7
Emporio Armani, за които важи само опцията
преглед БЕЗ тест.
При необходимост от връщане или
замяна на стоката, разходите по куриерските услуги са за сметка на Клиента. За
повече информация прочетете Условияза Връщане и Замяна на стока.
НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
·
Плащане при доставка
- Когато
поръчката е на стойност над 169.00 лв./86.41 € и Клиентът е избрал
доставка до офис на Спиди, се заплаща на куриера само сумата на продукта.
- Когато
поръчката е на стойност под 169.00 лв./86.41 € и/или Клиентът е
избрал доставка до адрес/офис на Еконт, се заплаща на куриера сумата на
продукта, таксата за куриерска услуга и таксата за наложен платеж.
·
PayPal
- Когато
поръчката е на стойност над 169.00 лв./86.41 €, Клиентът е избрал
доставка до офис на Спиди и е заплатил чрез PayPal, същият не дължи нищо при
получаване на стоката.
- Когато поръчката е на стойност
под 169.00 лв./86.41 € и/или Клиентът е избрал доставка до адрес/офис
на Еконт и е заплатил стойността на продукта чрез PayPal, същият заплаща на
куриера само стойността на куриерската услуга.
·
Банков превод
Титуляр:
"ЛОТОС СПОРТ" ЕООД
IBAN: BG71FINV91501016477950
Банка: "Първа инвестиционна
банка" АД
Банков код/BIC/SWIFT: FINVBGSF
Основание: Плащане по поръчка
(Посочете Вашият номер на поръчка или Вашите имена)
· TBI Bank - Клиентът може да избере покупка на изплащане чрез TBI Pay –
партньорска финансова институция. Условията за одобрение, лихви и графици за
плащане се определят от TBI. Търговецът не носи отговорност при отказ на
финансиране или забавяне при потвърждение от страна на TBI. Поръчката се счита
за потвърдена само
след официално одобрение от TBI.
· NewPay - Плащане чрез отложено или разсрочено плащане с
услугата NewPay.
Клиентът сключва индивидуално споразумение с NewPay. Поръчката се счита за
потвърдена само
след потвърждение на трансакцията от страна на NewPay. „Лотос Спорт“
ЕООД не носи отговорност за откази, забавяния или технически проблеми при
обработка от страна на NewPay.
‼️ ВАЖНО:
·
Всички суми по възстановяване на отменени поръчки се извършват само по банков път, независимо от метода на първоначално плащане.
Банковата сметка на Клиента се изпраща от него на Търговеца на имейл [email protected].
·
Търговецът не съхранява данни за банкови карти, сметки или
достъп до профили в системите на TBI или NewPay.
ВРЪЩАНЕ И ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА
- Клиентът има право да
върне стоката в срок от 14 календарни дни (НЕ работни), считано от датата
на получаване, съгласно ЗЗП.
- Стоката трябва да бъде в
оригинален търговски вид: неносена, ненарушена, с етикети, без миризми,
замърсявания или повреди, в търговския вид, в който е получена, съгласно
разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.
- Търговецът има право да
откаже приемане или възстановяване на сума при стоки в лош търговски вид,
неотговарящи на горното условие. Всички разходи за връщане са за сметка на Клиента.
- При
връщане на стоки, Ви съветваме да се свържете на телефонен номер 0889 61 54 61 с наш служител ,
който да Ви даде подробни инструкции как да процедирате, или да попълните формата ни за
връщане.
- "Лотос Спорт" ЕООД се задължава да възстанови на Клиента пълната покупна стойност на стоките не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ съгласно ЗЗП Чл. 55.
ЗАМЯНА
- Замяна е
възможна в 14-дневен срок от получаване на пратката.
- При
желание за замяна, Клиентът трябва задължително да
уведоми Търговеца предварително по имейл или телефон.
- Всички
куриерски разходи при замяна са за сметка на Клиента, освен в случаите на
грешна или дефектна стока, изпратена от Търговеца.
- Стоката трябва да бъде върната по един от следните начини:
- до адрес: 0889 61 54 61, "Лотос Спорт" ЕООД, гр. Плевен, ул. "Цар Борис III" №5
- до офис на Спиди: "Лотос Спорт" ЕООД, 0889 61 54 61,
офис Спиди Център 777
- до офис на Еконт: "Лотос Спорт" ЕООД, 0889 61 54 61,
офис Еконт Плевен Възраждане
ГАРАНЦИЯ И РЕКЛАМАЦИЯ
- Всички продукти имат законова гаранция за съответствие с договора съгласно ЗЗП.
- Гаранцията отпада при: неправилна употреба, механични повреди, третиране с неподходящи препарати.
- Всички дрехи имат вътрешни етикети, на които е обозначено как трябва да се третират. Стриктно трябва да се спазват символите за пране, гладене и сушене. Неспазването води до повреда на продукта и отказ от рекламация.
- Камерите и стелките на обувките не подлежат на рекламация, освен ако дефектът не е наличен още при получаването.
В случай на рекламация, Търговецът извършва експертна оценка и запазва правото да откаже приемането ѝ при несъответствие с условията.
Отговорност
·
Търговецът не носи отговорност за:
o Забавяне,
загуба или повреда на пратки от страна на куриера;
o Грешки,
произтичащи от неправилно въведени от Клиента данни;
o Невъзможност
за доставка поради обективни външни обстоятелства.
Данни и поверителност
·
Търговецът обработва лични данни съгласно GDPR и
ЗЗЛД.
·
Личните данни се използват само за целите на доставката,
фактурирането и клиентската поддръжка.
·
Клиентът може да откаже получаване на
маркетингови съобщения по всяко време чрез линк за отписване или имейл.
·
Данни не се предоставят на трети лица, освен ако
това не е изискуемо по закон.
Сигурност
·
Сайтът използва SSL сертификат за криптирана комуникация.
·
Данни за банкови карти или сметки не се
съхраняват.
Спорове и жалби
·
Всички спорове се уреждат първо по пътя на
преговорите.
·
При неразрешен спор Клиентът може да се обърне
към КЗП или чрез платформата за онлайн решаване на спорове на ЕС: https://ec.europa.eu/odr